onsdag den 25. maj 2011

BLAX - genius hair elastics

When I was younger my mom always said I used to have 5 hairs in 3 rows... Naturally, I wanted long thick hair that could be braided or just pulled away from my face - but we could not get any hair elastics to last in my hair, they would all just slide right out of my hair. If only BLAX would have been available then...
A few years ago my hairstylist recommended me these:
Da jeg var yngre, plejede min mor at sige, at jeg havde 5 hår i 3 rækker... naturligvis, var mit højeste ønske derfor, at få langt tykt hår som kunne flettes og sættes op. Uheldigvis kunne vi ikke få fat i nogle elastikker eller spænder som ville bliver siddende i mit hår uden at glide ud - og hvor ville jeg dog ønske at BLAX havde være fremme den gang.
Min frisør anbefalede mig for nogle år siden at bruge disse elastikker:
They are made of reusable plastic and keep their elasticity - some of mine are a year old and as good as new. They stay put and when removed they virtually glides off your hair when removed - without tangling or pulling a single strand of hair. The come in packages of 8.
De er lavet af plastik og beholder deres elasticitet - nogle af mine er et år gamle, og de er så gode som nye. De holder i håret, og når du fjerner dem glider de bare ud, uden at hænge fast eller filtre ind i dit hår. De kommer i pakker med 8 stk. til ca. 65 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar